VBA Ledenvergadering bij MBO College Poort
Mark Vlasblom, directievoorzitter van MBO College Poort en MBO College Almere, verwelkomde alle VBA leden in de theaterzaal. Vervolgens kon de vergadering van de VBA van start gaan.

Generatie Z
Na de vergadering gaf Marjolein Risseeuw, generatiestrateeg, een presentatie over generatie Z. Zij vertelde onder andere hoe de bedrijven het beste met generatie Z kunnen samenwerken. De kernwoorden zijn: duidelijkheid bieden, kennis verzameling via netwerken en deze generatie wil gezien/gehoord worden.

Gratis lidmaatschap voor studenten
Om de verbinding tussen Onderwijs en Arbeidsmarkt te vergroten krijgen derdejaars MBO studenten een gratis lidmaatschap bij de VBA. Aan het eind van de vergadering werd dit voor het eerst uitgereikt aan Kelvyn en Lorenzo. Zij hadden de derde prijs gewonnen bij het Skills Heroes als Assistent Manager International. Zij maakten zich nu sterk voor een project in Afrika, waarvoor zij sponsors zoeken.

Ander nieuws

Nieuws MBO College Poort gaat samenwerken met sterrenhotels De opleiding Manager Ondernemer Horeca van MBO College Poort gaat ook dit jaar door met hybride leren in sterrenhotels. MBO College Poort
Nieuws Studenten MBO College Poort assisteren Sint in Aviodrome Het laatste weekend van november wordt Luchtvaartmuseum Aviodrome in Lelystad omgetoverd tot de thuisbasis van SintAirways. Kinderen kunnen helpen... MBO College Poort
Nieuws ROC van Amsterdam - Flevoland ondertekent intentieverklaring duurzame werkgelegenheid Vorige week hebben vijftien partijen, waaronder het ROC van Amsterdam - Flevoland, een handtekening gezet onder een intentieverklaring om...