VBA Ledenvergadering bij MBO College Poort
Mark Vlasblom, directievoorzitter van MBO College Poort en MBO College Almere, verwelkomde alle VBA leden in de theaterzaal. Vervolgens kon de vergadering van de VBA van start gaan.

Generatie Z
Na de vergadering gaf Marjolein Risseeuw, generatiestrateeg, een presentatie over generatie Z. Zij vertelde onder andere hoe de bedrijven het beste met generatie Z kunnen samenwerken. De kernwoorden zijn: duidelijkheid bieden, kennis verzameling via netwerken en deze generatie wil gezien/gehoord worden.

Gratis lidmaatschap voor studenten
Om de verbinding tussen Onderwijs en Arbeidsmarkt te vergroten krijgen derdejaars MBO studenten een gratis lidmaatschap bij de VBA. Aan het eind van de vergadering werd dit voor het eerst uitgereikt aan Kelvyn en Lorenzo. Zij hadden de derde prijs gewonnen bij het Skills Heroes als Assistent Manager International. Zij maakten zich nu sterk voor een project in Afrika, waarvoor zij sponsors zoeken.

Ander nieuws

Nieuws Zilver voor team MBO College Almere en MBO College Poort Studenten van MBO College Almere en MBO College Poort werden op dinsdag 21 mei 2019 tweede op het NK-basketbal voor ROC's.  MBO College Almere, MBO College Poort
Nieuws Student Dimitri Heijenberg Talent van het jaar; Medidis Beste Leerwerkbedrijf van Lelystad Dinsdagmiddag 16 april vond in het Atolplaza de Bijbanenmarkt plaats. Tijdens deze feestelijke bijeenkomst werden het Talent van het jaar en de...
Bekijk al het nieuws